Kategórie
 
 
 
 
 

Ako nakupovať

Možností, ako u nás nakúpiť je viacero. Vyberte si preto spôsob, ktorý je pre Vás nejlepšou voľbou. Nakupovať môžete formou e-shopu, osobne či emailom. Viac informácií v článku.

 

Vyberte si z nasledujúcich možností nákupu u nás.

 

1. WEB/ E-SHOP 

Po zaregistrovaní/ prihlásení sa do nášho e-shopu môžete pohodlne vyberať a hľadať produkty, o ktoré máte záujem. Sú rozdelené do piatich kategórií:

Nábytkové kovanie

Posuvné systémy a kovanie na dvere

Drezy a batérie

Kancelária a osvetlenie

Plošný materiál a doplnky

Každá z kategórií obsahuje podkategórie, aby bolo vyhľadávanie produktov intuitívne a jednoduché. Pri produktoch je uvedená predajná cena s DPH, informácia o skladovej dostupnosti aj predpokladané možné dodanie, značka a kód produktu. Každý produkt sme sa snažili opísať v popise produktu, aby bolo Vaše hľadanie toho správneho a jeho nákup čo najjednoduchší. 

Vybraný produkt jednoducho vložíte do košíka kliknutím na fialovú ikonu PRIDAŤ DO KOŠÍKA. Hodnotu celého košíka ako aj počet produktov vidíte počas celého nákupu vpravo hore vedľa ikony nákupného vozíka. Po kliknutí na ikonu nákupného vozíka sa Vám zobrazí celý jeho obsah.

Alternatívou je nakupovanie priamo v košíku - kliknite na nákupný vozík, následne pod nápisom NÁKUPNÝ KOŠÍK je pole, v ktorom môžete buď zadať kód tovaru, alebo časť názvu a ihneď vám e-shop ponúkne všetky výskyty, stlačte TAB, zadajte množstvo a klávesou ENTER potvrdíte túto položku.

V prípade, že Váš košík obsahuje všetky produkty, ktoré chcete objednať, prejdite na možnosť dopravy a platby kliknutím na ikonu POKLADŇA.

Po skontrolovaní Vašich fakturačných/dodacích údajov si prosím vyberte spôsob doručenia/vyzdvihnutia Vašej objednávky. Na výber máte z nasledujúcich možností:

Osobný odber na pobočke (úhrada v hotovosti/kartou)

Prepravná služba TopTrans (úhrada len v hotovosti)

Po uskutočnení objednávky kliknutím na ikonu ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU očakávajte potvrdzujúci email, že sa Vaša objednávka odoslala do nášho systému a spracovávame ju. S prípravou tovaru z Vašej objednávky začíname v čo najkratšom možnom čase. V prípade, že ste si vybrali možnosť osobného vyzdvihnutia objednávky, počkajte prosím na potvrdzujúcu sms správu, že je tovar pripravený na vyzdvihnutie. 

Osobné vyzdvihnutie je možné na našej pobočke v Bratislave na ulici Stará Vajnorská 21. 

Minimálna hodnota e-shop objednávky je 5 € s DPH.

 

2. EMAIL

Vaše objednávky môžete posielať aj na našu emailovú adresu info@nabykov.sk.

V prípade, že nepoznáte kódy produktov, ktoré objednávate, snažte sa prosím opísať produkt čo najpresnejšie, aby sme proces vybavenia objednávky nespomaľovali doplňujúcimi otázkami (napr. SPRÁVNE: naložený záves 110st. s tlmením Blum , NESPRÁVNE: nábytkový pánt).

V prípade, že hľadáte konkrétny produkt, ktorý ste nenašli v našej stálej ponuke, informujte sa o možnostiach jeho objednania pre Vás.

 

3. PREDAJŇA

Naša predajňa je pre Vás otvorená počas pracovných dní pondelok až štvrtok od 08:00 - 16:30 hod, v piatok do 15:30 hod. 

Na predajnej ploche pre Vás vystavujeme väčšinu skladového sortimentu. Predajci sú pripravení technicky poradiť a pomôcť s výberom najvhodnejšieho produktu pre Vás. Platba za nákup je možná nie len v hotovosti, ale aj platobnou kartou. Platba kartou je možná pri nákupe nad 5 € s DPH.

 

REKLAMÁCIE A VRÁTENIE TOVARU

Zákazník je povinný pri preberaní tovaru (osobný odber, doručenie):

1. Skontrolovať pohľadom balenie produktu (celistvosť, poškodenia obalu či iné deformácie, ktoré by mohli naznačovať poškodenie tovaru).

2. Skontrolovať správnosť a počet objednaných (zakúpených) produktov (typ produktu, počet, farba,...).

3. V prípade zistenia poškodenia obalu (tovaru) pri jeho preberaní bezodkladne oznámiť danú skutočnosť predajcovi (osobný odber na predajni), ktorý je povinný zabezpečiť výmenu tovaru priamo na mieste (pokiaľ to aktuálny skladový stav dovoľuje), alebo ponúknuť adekvátnu tovarovú náhradu.

V prípade doručenia na adresu je potrebné pri podpisovaní o prevzatí zapísať do papiera aj informáciu o poškodení obalu. V prípade následného zistenia mechanického poškodenia tovaru môžeme reklamáciu uznať ako oprávnenú a zabezpečiť jeho výmenu.

4. Tovar zakúpený cez eshop má spotrebiteľ (fyzická osoba) právo vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

 Možnosť vrátenia tovaru bez udania dôvodu sa nevzťahuje na tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa a tovar vyrobený na mieru.

Právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu pri zmluvách uzatváraných na diaľku, ako aj práva a povinnosti zmluvných strán stanovuje zákon č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho .

Pri vrátení tovaru je spotrebiteľ povinný doložiť doklad o kúpe vracaného tovaru (pokladničný blok, faktúru).

Tovar zakúpený osobne na predajni môže spotrebiteľ vymeniť za iný tovar v protihodnote vracaného tovaru najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa zakúpenia tovaru. Túto možnosť ponúkame nad rámec našich povinností voči spotrebiteľovi, žiadny právny predpis nepriznáva spotrebiteľovi nárok na bezdôvodné vrátenie tovaru, zakúpeného v tzv. kamennom obchode (prevádzkarni).

Tovar vyrobený na mieru (na zakázku), objednávkový tovar (neskladový sortiment objednávaný špeciálne pre zákazníka na jeho žiadosť), chemické produkty (lepidlá, tmely, akryly,...) a tovar vo výpredaji nie je možné vrátiť.

5. Zákazník má právo reklamovať tovar zakúpený v spoločnosti Nabykov s.r.o. počas záručnej doby, ktorú určuje výrobca tovaru, spravidla v lehote 24 resp. 12 mesiacov od zakúpenia. Zákazník je povinný predložiť doklad o kúpe reklamovaného tovaru, bez tohto dokladu nebude reklamácia postúpená na posúdenie. Pri prijatí reklamácie zákazník obdrží potvrdenie o reklamovaní tovaru, ktoré obsahuje údaje o spotrebiteľovi a predajcovi, údaje o reklamovanom tovare, dátum prijatia reklamácie. Na vybavenie reklamácie a kontaktovanie zákazníka si vyhradzujeme zákonom stanovenú lehotu 30 dní, ktorá začína plynúť nasledujúci deň po prijatí reklamácie. 

 

 

V prípade, že ste na našej stránke nenašli všetky informácie, neváhajte sa na nás obrátiť.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia